Dag 6 - Reisverslag uit Barnet, Verenigd Koninkrijk van Romee Bruinenberg - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Barnet, Verenigd Koninkrijk van Romee Bruinenberg - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Romee

25 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, Barnet

Vandaag zijn we dan aangekomen bij dag 6.
Ik ben maandag t/m donderdag naar het Barnet Southgete College geweest om daar 4 dagen in de week mijn opleiding te volgen.
Het was heel intressant en leerzaam om de verschillen tussen hier en Nederland te zien binnen de opleiding.
Het leukste en intressantste wat ik vond op de school is de make-up en body art lessen.
Dat hebben wij in Nederland niet op onze opleiding dus dat is erg leuk om mee te maken.
Sommige dingen zijn wel het zelfde en dan leer je extra en meer en sommige dingen heel anders en dan leer je totaal andere dingen wat extra mee genomen is.
Na schooltijd en s'avonds gaan we dan met de meiden die bij ons in de buurt zitten gezellig stadjes bekijken en terasje pakken en uit eten.
Vandaag zijn we naar Westfield geweest dat is een grote stad met een groot winkel centrum want het was black friday dus een goeie dag om te shoppen & we zijn geslaagd in het shoppen.

it's here amazing and so different, it's great.
See you at the next trip report.